Možná jednou napadne nějakou osvícenou hlavu v Obsidianu propustit pár desítek spisovatelů a najmout jednoho, dva designéry, pak by se jim mohlo podařit nezabít nějakou sérii (KotOR), neudělat špionážní gadgetovou plížící sci-fi hru bez plížení a gatgedů (Alpha Protocol) nebo snad nedej bože neudělat bojové RPG, v kterém není nic, než bojování a příběh, přičemž bojování nefunguje ne proto, že jsou animace ošklivé (což jsou, takhle se míchá vařečkou, ne máchá mečem), ale proto, že je všechno neskutečně dřevěné a toporné – stačilo zahrát si JEDNU, JEDINOU (třeba japonskou, nebo něco od Snowblindu) mlátící hru a pochopit, proč je to taková zábava, ale to oni v Obsidianu ne – když nevědí, jak dál, napíšou prostě dalších pár stránek dialogů, aby se problém ztratil (a on se neztratil).
HODNOCENÍ: NE